سلام *-*

  • ۱۵:۰۶

ام از کجا شروع کنم؟

  • ۵۹
❥︎.. parinaz

اسمت ؟

پریسا
اما سه چانم
Barana _Tajii

سلااام سه چان ژآن**

چطوریایی؟

 

سلام بارانا
خوبم عزیزم تو خوبی؟
Barana _Tajii

مرررسی^^

عالیییم

میای اشنا شیم؟

بارانام..17 سالمه و اصفهانم

البته
منم سه چانم 14 سالمه ^^
خوشبختم اونی
❥︎.. parinaz

منم پری نازم 

سنت ؟

14 سالمه 
و خوشبختم
Dark _Queen👑(판테온 A. )

سلامممم خوش اومدی 

سلامممم ممنون
❥︎.. parinaz

همسنیم پس 

خوشوقتم تازه وارد💖

هرکاری داشتی بهم بگو

یسس *-*
همچنین
چشم چشم
❥︎.. parinaz

آفرین کیوتی

*-*
داف ژذاب (من متعلق به همتونمممم) 😐🌈

سالااااام

خوبیییی 

کیستییییی

چه میکنیییی

سلام 😐🍝
ممنون تو خوبی؟😐🍕
من پرنسس سه چانم تو قلعه که پرنس پوکر منو از شر اژدها نجات داد 😐🔫😈
و تو کیستی؟😐🍫
هیچی تو چه میکنی؟😐📹
داف ژذاب (من متعلق به همتونمممم) 😐🌈

چنگدع خونگرمیییی خوشمان آممممد 😐🌈

اوخیش خوبه منم عالییییم 😐🍷

😐👌واو عجب داستانی 

منم ددیسایم ولی پریسا یا پری یا هرچی که دلت میخواد صدام کن 😐🌈

بیکارم باو 

خوشبختممممم خوشگلهههه 😐✨

ممنان 😐🍬
خوبه 😐🍹
بلی بلی 😐👌
آهان پس ددیسا خوشگله صدات میزنم 😐🍷
همجنین ای جذاب 😐🍦
داف ژذاب (من متعلق به همتونمممم) 😐🌈

😐🌈خرذووووق شدممممم

یسس  😐🍷
tanaz (سکینه کیوت 🍦)

هایییی

خب بذار زود خودم رو معرفی کنم😂

من طنازم 

۱۵ سالمه 

هر چی دوست داشتی صدا کن 

خوشحال میشم اشنا شیم کیوتی❣️

سلام

منم سه چانم 14 سالمه

خوشبختم کیوتی
tanaz (سکینه کیوت 🍦)

خب از همین لحظه دیگه دونسنگم شدی رفت *^*

 

بله
Anita Lisa :)

سلام ما یه وب کاوریست جدید زدیم تازه شروع به کار کردیم میشه پیوند یا دنبالمون کنی؟؟؟ دنبالت کردم☺🙂

queenmusic.blog.ir

وای چه خوب *-*

البته
😎😐worldwide sakineh

سالام

یه معرفیಥ‿ಥ

سلام

سه چان 14
و شوما؟
😎😐worldwide sakineh

ಥ‿ಥ

باران

12

ملقب به سکینهಥ‿ಥ

خوشبختم ^^
Anita Lisa :)

😍😍😍

بوج
Yas ❤️ARMY

سلام 

بیا آشنا شیم

سلام

البته اول شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan